Medarbejdere, der får stress, skal ikke regne med hjælp fra deres arbejdsplads. Det viser en ny videnskabelig undersøgelse om, hvordan danske arbejdspladser håndterer arbejdsrelateret sygdom. Syv ud af 10, der anmelder en psykisk arbejdsskade (stress), oplever, at deres arbejdsplads har håndteret forløbet omkring sygdommen dårligt. Der er mere end nogensinde behov for coaches, der kan håndtere stress.
På rigtigt mange arbejdspladser er der en hjertestarter, hvis du som medarbejder skulle falde om. Der er garanteret også en eller flere, der er uddannede førstehjælpere, hvis du skulle komme ud for en ulykke. Men hvad nu, hvis du bliver ramt af stress? Er der også en førstehjælper med forstand på det på din arbejdsplads?
Der bør være en førstehjælper til stressramte på enhver arbejdsplads. Stress er nemlig ikke den enkelte medarbejders problem. Det var faktisk én af de væsentligste årsager til, at vi startede uddannelserne som Stresscoach og Stressbehandler for snart fem år siden. Målet er at uddanne de førstehjælpere.
Alle vores uddannelser og personlige forløb gennemføres efter sundhedsmyndighedernes Covid-19 forskrifter.
Skal der ske noget nyt i dit liv, så tilmeld dig i dag og vi garanterer dig en plads i første række!